Doprava a platba

Zásilku vám pošleme „GLSKOU“, ale samozřejmě můžete využít i možnost osobního odběru na naší prodejně Kopečná 7 v Brně.

Doprava

ČR: Zásilky posíláme přes GLS kurýra tzv. balík do ruky.

Ostatní země: Jsme schopni vám poslat kamkoliv, ale napište nám.

Zboží skladem odesíláme do 48 h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 48 hodin. Někdy se nám to daří do 24 hodin. Pokud zboží objednáte do 12h, tak se jej snažíme odeslat tentýž den. Radost z nového oblečení nebo vybavení si tak uděláte během 1-3 pracovních dní. 

Průběžně s vámi komunikujeme

Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. V případě doručení přes GLS vám řidič pošle SMS s návrhem času převzetí. V případě osobního odběru Vám zašleme email s informacemi a to včetně otevírací doby prodejny. 

ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY

  • Balík do ruky                                       95 Kč
  • GLS Parcelshop                                 56 Kč  
  • doprava GLS SLOVENSKO         175 Kč

  • Online platba kartou                         0 Kč
  • Platba převodem předem             0 Kč
  • Dobírkou                                                  50 Kč

JAK GLS FUNGUJE

GLS vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. Maximální povolená hmotnost zásilky je 20 kg. V případě větší zásilky objednávku rozdělíme do více balíků. To je praktické i pro vás – aspoň tu spoustu radosti unesete.:)

Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.

V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis GLS  (tel.: ČR - +420 567 771 111). Přepravní společnost k vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.

Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s GLS používejte 11-ti místné číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz