Doprava a platba
Zásilku vám pošleme „GLSKOU“, ale samozřejmě můžete využít i možnost osobního odběru na naší prodejně Kopečná 7 v Brně.
Doprava
ČR: Zásilky posíláme přes GLS kurýra tzv. balík do ruky.
Ostatní země: Jsme schopni vám poslat kamkoliv, ale napište nám.
Zboží skladem odesíláme do 48 h
Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 48 hodin. Někdy se nám to daří do 24 hodin. Pokud zboží objednáte do 12h, tak se jej snažíme odeslat tentýž den. Radost z nového oblečení nebo vybavení si tak uděláte během 1-3 pracovních dní.
Průběžně s vámi komunikujeme
Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. V případě doručení přes GLS vám řidič pošle SMS s návrhem času převzetí. V případě osobního odběru Vám zašleme email s informacemi a to včetně otevírací doby prodejny.
ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY
- Balík do ruky 95 Kč
- GLS Parcelshop 56 Kč
- doprava GLS SLOVENSKO 175 Kč
- Online platba kartou 0 Kč
- Platba převodem předem 0 Kč
- Dobírkou 50 Kč
JAK GLS FUNGUJE
GLS vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. Maximální povolená hmotnost zásilky je 20 kg. V případě větší zásilky objednávku rozdělíme do více balíků. To je praktické i pro vás – aspoň tu spoustu radosti unesete.:)
Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.
Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.
V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.
Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis GLS (tel.: ČR - +420 567 771 111). Přepravní společnost k vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.
Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s GLS používejte 11-ti místné číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.